باز هم امتحانا

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلام،باز هم امتحانا!چه میشه کرد!خواهش می کنم تو این مدت درکم کنید فکر کنم نتونم تا 20 خرداد بهتون سر بزنم!

اگه دعا کنید بتونم همه شون خوب بدم خیلی خوش حالم میکنید!

خیلی خیلی دوستون دارم!

بدرود برای مدت ای کوتاهگریه



نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت20:11---25 خرداد 1393
سه چیز انسان را میسازد : کارسخت ، صمیمیت ، تعهد .

سه چیز انسان را نابود می کند : الکل ، غرور ، عصبانیت .

سه چیز هرگز نباید از بین برود : ارامش ، امید ، صداقت .

سه چیز در زندگی بسیار ارزش دارند: عشق ، دوستان ،اعتماد به نفس

به سه چیز اعتماد نکن : غرور ، عشق ، دروغ

خوشبختی بر اساس سه چیز است : تجربه از دیروز، استفاده از امروز ، امید به فردا

سه چیز زندگی را به تباهی می کشاند : حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا .
من الان گرفتم چی شده قسمتاجداجدان عایا؟؟؟؟؟؟اگه نیستن قسمتای قبلیشوازکجابیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام آره قسمت ها جدا جدا هستن توی موصوعات وب(اون گوشست)نوشته ماه شوم و متفرقه داستان زندگیه یک خون آشام ماه شوم رو بزن همه ی قسمت هاش میاد امید وارم دست داشته باشی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: من, متفرقه,
نوشته شده درشنبه 20 ارديبهشت 1393ساعت 17:55توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna